یک ترفند ساده برای طراحی سایت ویلا آشکار شد

Wiki Article

از قدم زدن در این پارک به میلیونها سال پیش میروید، زمانی که انواع مختلفی از دایناسورها در این کره خاکی زندگی میکردند. در سال ۱۸۹۳ میلادی، هورتا یک خانۀ شهری به نام خانۀ اوتریک برای دوستش یوژن اوتریک ساخت. بر اساس این نظریه، دو شهر مهم در دهه پنجاه میلادی، طراحی و اجرا شد. در سال ۱۹۳۷ میلادی، او طراحی آخرین کار خود، ایستگاه مرکزی بروکسل را به پایان رساند. برخی از آنها از چوب، برخی دیگر با سنگ یا آجر، بتون مسلح که جادهها، میدانها، مسیرها و گذرگاهها را در یک یا هر دو سوی خیابان میپوشانند. کل منطقه با پدیدههای کارستی مرتبط با انحلال سنگ کربنات کلسیم در اثر بارندگی مشخص شدهاست که باعث ایجاد غارها، چالهها و دولین شدهاست - برخی از آنها بسیار بزرگ و عمیق هستند. مکانهایی وجود دارد که در آن اثر متقابل بین عوامل درون زا و عوامل مورفوژنتیک، مناظر مسحورکننده ای را ایجاد میکند، که در شرایط حساسی بین یک منبع محیطی یا یک خطر طبیعی معلق هستند. از نظر زمینشناسی، منطقه دارای اهمیت بسیار بالایی است، زیرا به غیر از گرانیتها و دیوریتهای کربنیفر، میتوان سنگهای آهکی و دولومیتهای فلزی را نیز در جایی که رگههای اصلی سرب و روی جزیره وجود دارد، پیدا کرد که قبلاً توسط تمدن نوراگیچی، رومی و پونیکی مورد بهرهبرداری قرار گرفتهاست.


سایت پیشنهادی شامل هشت سکونتگاه بندیکتین قرون وسطایی است که در سرتاسر ایتالیا انتخاب شدهاند، که بهطور کلی یک پدیده فرهنگی متولد شده در شبه جزیره ایتالیا و گسترش یافته در اروپای قرون وسطی است. با این حال، گورستان و سایر یافتهها نشان میدهند که سکونتگاه اتروسکها تنها بین قرنهای ۶ و ۴ قبل از میلاد به اوج توسعه خود رسید. ویلاهای مدیچی اولین نمونه از ارتباط بین معماری، باغها و محیط زیست را تشکیل میدهند و به مرجعی ماندگار برای اقامتگاههای شاهزادگان در سراسر ایتالیا و اروپا تبدیل شدند. دوازده ویلا و دو باغ پراکنده در سرتاسر توسکانی، چشمانداز این مکان را تشکیل میدهند که شاهد تأثیر خانواده مدیچی بر فرهنگ مدرن اروپایی از طریق حمایت از هنر است. در دوران قرون وسطای انتهایی این مکان به عنوان یک دژ به ویژه میان سدههای ۱۸ تا ۲۰ میلادی میان حکومتهای جمهوری جنوا، پادشاهی ساوونی-ساردنی و دوکنشین میلان فعالیت میکرد.


کوهها به موازات ساحل تیرنیا امتداد دارند.

این جزیره در شمال غربی ساردینیا واقع شدهاست، پارک ملی آسینارا را شامل میشود که در میان پونتا اسکولوندری، پونتا دلو اسکورنو، پونتا سالیپی و پونتا سابینا قرار دارد. این رواقها که ثبت شدند میان دیگر رواقهای شهر نمایندهتر هستند که حدود ۶۲ کیلومتر مساحت دارند. کوهها به موازات ساحل تیرنیا امتداد دارند. با شروع از نیمه دوم قرن شانزدهم، جاده به حلقه اتصال در سیستم ویلاهایی تبدیل شد که امروزه هنوز ویژگیهای اصلی خود را نشان میدهد. در قسمت شرقی فروشگاه بسیار بزرگی واقع شده و در قسمت غربی نیز که بیشتر به استرتفورداند معروف است در سالهای اخیر تغییرات وسیعی داده شده و با ردیفهایی اضافه شده که آن را ممتاز کردهاست. شبه جزیره سالنتو در جنوب شرقی پولیا، بین دریای آدریاتیک و دریای ایونی، از آخرین تپههای مورگیا، کاپو سانتا ماریا دی لوکا، و پناهگاه معروف آن که به نام Finibus طراحی سایت ویلا Terrae است که احتمالاً بر فراز ویرانههای یک معبد باستانی که به مینروا اختصاص داده شدهاست. وسعت جزیره ۵۱٫۹ کیلومتر مربع و دارای ساحلی به طول ۱۱۰ کیلومتر است. منطقه حفاظت شده آلپی آپوانه که به دلیل ریختشناسی آنها «آلپ» تعریف میشود، یک سیستم کوهستانی است که از شمال غربی توسکانی در سطحی به وسعت ۴۰۰ کیلومتر مربع گسترش مییابد.  This data was ​completed wi​th the support of GS᠎A Cont​en t ​Generator DE​MO !


طراحی سایت ویلا

امروزه امکان پیمایش در این منطقه برای مطالعه گونههای حفاظت شده دریایی وجود دارد. موتیا به لطف موقعیت مکانی که به ویژه برای تجارت دریایی مناسب بود به یکی از پررونقترین مستعمرات فنیقی غربی تبدیل شد. در طول امپراتوری روم، پلینی بزرگ از منطقه پیدمونت به عنوان یکی از مساعدترین مناطق برای رشد انگور در ایتالیا باستان یاد میکند. آپیا اولین و مهمترین جاده بزرگ ساخته شده توسط رومیان باستان است و به همین دلیل به آن "regina viarum" نیز میگویند و در اواخر سده چهارم قبل از میلاد، در سال ۳۱۲، برای اطمینان از ارتباط سریع و مستقیم بین رم و کاپوآ ساخته شد. Regina Viarum"". UNESCO Earth Heritage Centre (به انگلیسی). الدترافورد در سالهای ۱۹۱۱ و ۱۹۱۵ فینال جام حذفی انگلیس را برگزار کرد و در سال ۱۹۲۰ پذیرای بیشترین تماشاگر در بازی منچستر یونایتد مقابل آستون ویلا بود. ↑ در سال ۱۹۹۰ گسترش یافت و از مرکز تاریخی رم به نام کنونی تغییر یافت.



اسرار خودی برای طراحی سایت ویلا آشکار شد

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این سایت وب سایت خود باشید.

Report this wiki page